Murat Can Ünverdi markaların sosyal medyada yaptığı sık hatalara dikkat çekti « İBB | İSTANBUL BASIN BÜROSU

Murat Can Ünverdi markaların sosyal medyada yaptığı sık hatalara dikkat çekti

Murat Can Ünverdi, “Hedef kitle ile sosyal medya ağlarında doğru ve etkili bir iletişim kurulmalıdır. Marka ve hedef kitle arasında duygusal bir bağ yakalamak bu süreçte en önemli olaylardan birisidir. Markalar, hedef kitleleri ile ilgili kampanyalar yürütmeli ve müşterileriyle aralarında alışverişten çok duygusal bağını arttırmalıdır” dedi.

Murat Can Ünverdi markaların sosyal medyada yaptığı sık hatalara dikkat çekti
Son Güncelleme :

30 Aralık 2020 - 0:36

25 views

Teknolojinin gelişmesi ile birlikte markalar online ortamlardaki etkinliklerini arttırmaya başladı. İletişimin üst düzeye çıkması ile birlikte artık kişiler online ortamlardan markalar ile ilgili şikayetlerini herkese duyurabilmesi ile birlikte markalar önlemlerini almaya başladı. Markalar bu süreçte müşterilerine iyi bir deneyim yaşatabilmek adına web sayfalarını ve çağrı merkezlerini oluşturdu. Yeni Medya Şirketler Grubu CEO’su Murat Can Ünverdi markaların sosyal medyada yaptığı sık hatalar hakkında açıklamalarda bulundu.Sosyal medyanın etkinliklerine değinen Murat Can Ünverdi şöyle konuştu:“Facebook ve Twitter ile başlayan sosyal mecralar sonrasında Instagram platformunun da duyurulması ile birlikte etkinliklerini arttırdı. Yeni nesil sosyal medyaya iyi bir şekilde uyum sağlarken markalar ise bu süreçte etkinliklerini bu yöne doğru arttırdı. Markaların sosyal medya ortamlarında aktifliklerini arttırmaları ve müşterileri ile doğru bir iletişim kurmaları gerekli. Bu süreçte ise birçok danışman ile çalışma kararı alan markalar sürekli olarak sosyal medya alanında hatalar yapmaktadırlar. Markaların sosyal medya da yaptığı sık hatalar ise her geçen gün çeşitli forumlara konu olmaktadır.