‘Markaların hedef kitleye ulaşması açısından açık hava reklamları önemli fırsat’ « İBB | İSTANBUL BASIN BÜROSU

‘Markaların hedef kitleye ulaşması açısından açık hava reklamları önemli fırsat’

Açık hava reklamcılığına dair değerlendirmelerde bulunan Advertcity Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kapki, markaların hedef kitleye ulaşması açısından açık hava reklamlarının avantaj sağlayacağını söyledi.

‘Markaların hedef kitleye ulaşması açısından açık hava reklamları önemli fırsat’
Son Güncelleme :

29 Ekim 2020 - 1:48

39 views

Tüm dünyayı etkisi altına alan pandemiden açık hava reklamcılığının da etkilendiğini ifade eden Advertcity Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kapki, normalleşme ve beraberinde kent yaşamının hareketlenmesinin mecrayı canlandırdığını vurguladı.Açık hava reklamcılığının markalar için önemine dikkat çeken Murat Kapki, “İnsanlar özellikle metropollerde günün ortalama 3-4 saatini dışarıda geçiriyor. Hele ki söz konusu İstanbul olduğunda ve İstanbul’un dünyadaki trafik yoğunluğu sıralamasında 9. şehir olduğunu düşündüğümüzde reklamverenin hedef kitlesine ulaşmakta açık hava mecrası kullanmasının kaçınılmaz olduğunu görebiliyoruz” dedi.

EN ÇOK KAZANANLAR

  • CLEBI226.60 10.00%
  • ISATR227.690.00 10.00%
  • YKGYO6.82 10.00%
  • KONTR97.90 10.00%
  • SANFM19.94 9.98%

EN ÇOK KAYBEDENLER

  • KENT389.70 -10.00%
  • LINK46.98 -10.00%
  • FENER31.12 -8.25%
  • BRKSN13.24 -7.15%
  • OSMEN37.92 -7.01%

EN ÇOK İŞLEM GÖRENLER

  • PETKM6.02 2.21%
  • GARAN9.25 -1.60%
  • THYAO14.78 0.41%
  • INDES32.56 6.82%
  • KRDMD7.30 -0.82%

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

DÖVİZ KURU

BIST100 1.541.98 % 0,26
DOLAR 7.5325 % 0,20
EURO 8.9821 % -0,26
BITCOIN 49.053.13 % 2,37
ÇEYREK ALTIN 672.45 % 0,22
GRAM ALTIN 414.24 % 0,42