Covid-19, 2020’de iletişim sektörünün alışkanlıklarını değiştirdi « İBB | İSTANBUL BASIN BÜROSU

Covid-19, 2020’de iletişim sektörünün alışkanlıklarını değiştirdi

Markaların 2020 yılında medyaya servis ettiği basın bülteni içeriklerinin odağı Covid-19 oldu.

Covid-19, 2020’de iletişim sektörünün alışkanlıklarını değiştirdi
Son Güncelleme :

02 Ocak 2021 - 3:54

32 views

Medya veritabanı ve basın bülteni dağıtımı konusunda bir hizmet sağlayıcısı olan Basinodam.com’un verilerine göre, markaların 2020 yılında medyaya servis ettiği basın bülteni içeriklerinin odağı Covid-19 oldu. Basinodam.com Genel Müdürü Burak Celep,“2020’nin ilk yarısında basın bülteni dağıtım sayısı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 38 oranında düşüş gösterdi. Sektör ayrımı gözetmeksizin platformumuz üzerinden markaların medyaya servis ettiği basın bültenlerinin yüzde 62’si Covid-19 veya bağlantılı konular ile ilgili olurken uzaktan eğitim, temassız ödeme, online tahsilat ve uzaktan şirketi içi iletişim gibi konular öne çıktı” dedi.

EN ÇOK KAZANANLAR

  • OZRDN12.87 10.00%
  • SNKRN33.00 10.00%
  • ALKA17.82 10.00%
  • MAALT210.10 10.00%
  • ALCAR474.10 10.00%

EN ÇOK KAYBEDENLER

  • COSMO14.97 -9.98%
  • YAPRK124.50 -9.78%
  • KERVN1.37 -8.67%
  • ERSU5.24 -7.42%
  • GEREL7.68 -5.65%

EN ÇOK İŞLEM GÖRENLER

  • GARAN9.76 -2.59%
  • TSKB2.03 4.64%
  • KARSN4.73 3.96%
  • KOZAL114.40 0.97%
  • HLGYO4.24 9.56%

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

DÖVİZ KURU

BIST100 1.542.45 % -0,59
DOLAR 7.4170 % 0,62
EURO 9.0283 % 0,61
BITCOIN 33.322.33 % 6,74
ÇEYREK ALTIN 722.40 % -0,30
GRAM ALTIN 443.81 % -0,18